OKTATÁSI HIVATAL
MÉDIAAJÁNLAT
Érvényes: 2022. június 1-től
TARTALOM:
Az Oktatási Hivatal ma az oktatásigazgatás és szolgáltatás legjelentősebb kormányzati háttérintézménye, mely szakmai tevékenysége által tanulók, hallgatók, pedagógusok és oktatók százezreivel áll kapcsolatban.
ONLINE FELÜLETEK
FELVI (felvi.hu)
A Felvi a felsőoktatásba felvételizők hivatalos hírforrása, amely a felvételi eljárás minden időszakában tájékoztatja az aktualitásokról a látogatókat. A friss felvételi információk mellett felsőoktatási hírek, elemzések, statisztikák, kutatási eredmények, a korábbi évek felvételi és felsőoktatási ismertetői és egyéb hasznos cikkek biztosítják, hogy a jelentkezőkön kívül az egykori felvételizők (mai hallgatók, munkavállalók, vagy épp még tovább tanulni szándékozók) számára is rendszeresen kínáljon hasznos információkat az oldal.
Felvételi csatorna
A Felvi fő célcsoportját, a felvételizőket célozza meg. Az oldal a továbbtanulás minden mozzanatában segítséget ad, az ideális szak kiválasztásától kezdve a tanulási tippeken keresztül egészen az E-felvételiig. A felsőoktatási felvételi éppen aktuális hivatalos meghirdetése, információi és a felvételivel kapcsolatos cikkeken túl praktikus alkalmazásokat is igénybe vehetnek az ide látogatók, többek között szakkeresőt, pontszámító kalkulátort, pályaorientációs és önismereti teszteket, nyíltnap-keresőt.
Hallgatóknak csatorna
A Felvi másik célcsoportját a jelenlegi hallgatók alkotják, akik előszeretettel használják a számukra készített csatorna szolgáltatásait (például az ösztöndíjkeresőt), valamint tájékozódhatnak a hallgatói élet, a továbbtanulás vagy akár a pénzügyek világáról. Ebből a csatornából érhetők el a szakirányú továbbképzések és a doktori képzések aktuális jelentkezési lehetőségei is.
Online hirdetési tarifáink
Partnereink a banner hirdetések elhelyezését több méretben, több rovatban, és a honlap különböző pontjaira is igényelhetik, különböző formátumokban. A hirdetések megjelenhetnek a Felvi felső, középső és jobb oldali bannersávjában, pop-up hirdetésként, valamint rovathoz, szolgáltatáshoz kapcsolódva.
A hirdetések tartalmi szempontból a felvételizőket és hallgatókat érintő kérdésekkel, valamint a felsőoktatásban résztvevőket érintő szolgáltatásokkal kapcsolatos témákban lehetségesek.
Hirdetési zónák elhelyezkedése a Felvi.hu nyitóoldalán, valamint aloldalain
![]() |
![]() |
![]() |
1. Kiemelt időszak hirdetési tarifái
Kiemelt időszak: december 15. és február 28. között, valamint június 15. és augusztus 15. között.
1.1. Hagyományos display felületek (banner hirdetések)
Formátum | Méret (px) | Megjelenés | Időszak | Ár (nettó) | Megjelenés-szám* (AV) |
Leaderboard (felső banner) | 728x90 | főoldalon és aloldalakon | hét | 460 000 Ft | 150 000 |
Sticky skyscraper (oldalsó banner) | 120-240 x 240-600 | csak desktop platformon, minden oldalon folyamatosan, görgetéssel együtt mozog | hét | 190 000 Ft | 100 000 |
Medium rectangle (jobb oldali banner) | 310x232 / 300x250 | főoldalon jobb felső, aloldalakon jobb alsó | hét | 150 000 Ft | 90 000 |
Full banner vagy superbanner (középső) | 468x60 / 468x120 | főoldalon és egyes aloldalakon | hét | 180 000 Ft | 100 000 |
Medium rectangle aloldal (jobb oldali banner) | 310x232 / 300x250 | aloldalakon jobb felső | hét | 100 000 Ft | 50 000 |
Pop-up (felugró) | 300x300 | egy felhasználónál egy nap egyszer, 20 mp-ig | hét | 350 000 Ft | 30 000 egyedi felhasználó |
* Előző időszak átlagos heti megjelenés száma alapján kalkulált érték ugyanazon hirdetésre vonatkoztatva.
AV alapú hirdetési lehetőségek
Formátum | Méret (px) | Megjelenés | Időszak | Ár (nettó) | Megjelenés-szám (AV) |
Bannermix | Választható banner méretek: 1. medium rectangle + sticky skyscraper 2. sticky skyscraper + pop-up 3. medium rectangle + full banner + sticky skyscraper 4. full banner + pop-up + medium rectangle |
kettő vagy három különböző méretben, véletlenszerűen a szabad helyek függvényében | AV | 6 Ft | megrendelés alapján |
Single | valamely szabad zónában | egy méretben | AV | 6 Ft | megrendelés alapján |
1.2. Szöveges hirdetések
1.2.1. PR cikk
Cikk és ajánlójának elhelyezése a Felvi nyitó oldalán, és/vagy a Felvételi és/vagy a Hallgatóknak csatorna nyitó oldalán.
PR cikk nettó ára kiemelt időszakban:
- 260 000 Ft / hét – a Felvi nyitóoldalán történő megjelenés esetén. A PR anyag ajánlója a cikkfolyam 1. sorában jelenik meg.
- 220 000 Ft / hét – a Felvi nyitóoldalán történő megjelenés esetén. A PR anyag ajánlója a cikkfolyam 2-3. sorában jelenik meg.
- 190 000 Ft / hét –a Felvételi csatorna nyitóoldalán és a Hallgatóknak csatornában történő megjelenés esetén. A PR anyag a cikkfolyam 3. helyén jelenik meg
- 160 000 Ft / hét – kizárólag a Felvételi csatorna nyitóoldalán történő megjelenés esetén. A PR anyag a cikkfolyam 3. helyén jelenik meg
- 50 000 Ft / hét – kizárólag a Hallgatóknak csatornában történő megjelenés esetén.
PR cikk ajánló elhelyezkedése a nyitóoldalon, illetve a csatornanyitó oldalakon
![]() |
![]() |
1.2.2. Hírlevél küldés
Hírlevélben (hírek egyikeként) való megjelenés a felvi.hu honlapon regisztráltak számára. A hírlevél általában heti egy alkalommal (hét második felében) kerül kiküldésre szakmai tartalommal, amely mellett lehetőség van hirdetés elhelyezésére. A hirdetésre kattintva a felhasználó a hirdető által meghatározott honlapra jut (pl. saját honlap), amely megállapodás alapján lehet a Felvin belül hírlevélben szereplő linken keresztül elérhető hosszabb leírás, tartalom, PR cikk is. A regisztráltak száma az év bármely időszakát tekintve több, mint 45 000, tehát legalább ennyi címre kerül kiküldésre a hírlevél minden egyes alkalommal.
Heti hírlevélben történő hirdetés nettó ára: 150 000 Ft.
Hírlevél minta hirdetéssel
![]() |
1.3. EXKLUZÍV hirdetési lehetőségek
1.3.1. FIX hirdetés hagyományos display felületeken (banner hirdetések)
Alábbi hirdetési zónákban lehetőség van arra, hogy a hirdetést nem más hirdetésekkel rotálva, hanem fixen helyezzük el, azaz a megrendelt időszakban a hirdetési helyen csak ugyanazon hirdetés látható minden oldalletöltés alkalmával. Ezeket a lehetőségeket abban az esetben tudjuk biztosítani, ha az érintett zónára még nem érkezett normál megrendelés.
Formátum | Méret (px) | Megjelenés | Időszak | Ár (nettó) | Megjelenés-szám (AV)* |
Medium rectangle (jobb oldali banner) | 310x232 / 300x250 | főoldalon jobb felső, aloldalakon jobb alsó | hét | 580 000 Ft | 450 000 |
Full banner vagy superbanner (középső) | 468x60 / 468x120 | főoldalon és egyes aloldalakon | hét | 480 000 Ft | 300 000 |
Medium rectangle aloldal (jobb oldali banner) | 310x232 / 300x250 | aloldalakon jobb felső | hét | 400 000 Ft | 280 000 |
* Előző időszak átlagos heti megjelenés száma alapján kalkulált érték.
1.3.2. Szolgáltatás szponzoráció
A hirdetés megjelenhet olyan szolgáltatások mellett is, mint például a pontszámító kalkulátor. A hirdetések tartalmi szempontból a felvételizőket és hallgatókat érintő kérdésekkel, valamint a felsőoktatásban résztvevőket érintő szolgáltatásokkal kapcsolatos témákban lehetségesek. Egy felhasználó a pontszámító kalkulátor oldalán átlagosan 4 és fél percet tölt el, tehát a hirdetés folyamatosan, hosszabb ideig látható ugyanazon felhasználó esetében, mint egyéb oldalon.
Formátum | Méret (px) | Megjelenés | Időszak | Ár (nettó) | Megjelenésszám |
Egyedi | 949x100 | a kalkulátor felső és/vagy alsó részén | hét | 200 000 Ft | 30 000 egyedi felhasználó |
Szponzorációs hirdetés helye és mérete a Pontszámító kalkulátor szolgáltatás fejlécén, illetve alsó részén
![]() |
![]() |
2. Nem kiemelt időszak hirdetési tarifái
Nem kiemelt időszak: március 1. és június 14. között, valamint augusztus 16. és december 14. között.
2.1. Hagyományos display felületek (banner hirdetések)
Formátum | Méret (px) | Megjelenés | Időszak | Ár (nettó) | Megjelenés-szám (AV)* |
Leaderboard (felső banner) | 728x90 | főoldalon és aloldalakon | hét | 160 000 Ft | 80 000 |
Sticky skyscraper (oldalsó banner) | 120-240 x 240-600 | csak desktop platformon, minden oldalon folyamatosan, görgetéssel együtt mozog | hét | 90 000 Ft | 35 000 |
Medium rectangle 1 (jobb oldali banner) | 310x232 / 300x250 | főoldalon jobb felső, aloldalakon jobb alsó | hét | 65 000 Ft | 30 000 |
Full banner vagy superbanner (középső) | 468x60 / 468x120 | főoldalon és egyes aloldalakon | hét | 90 000 Ft | 35 000 |
Medium rectangle 2 aloldal (jobb oldali banner) | 310x232 / 300x250 | aloldalakon jobb felső | hét | 45 000 Ft | 30 000 |
Pop-up hirdetés | 300x300 | egy felhasználónál egy nap 20 mp | hét | 100 000 Ft | 8000 egyedi felhasználó |
* Előző időszak átlagos heti megjelenés száma alapján kalkulált érték ugyanazon hirdetésre vonatkoztatva.
AV alapú hirdetési lehetőségek
Formátum | Méret (px) | Megjelenés | Időszak | Ár (nettó) |
Megjelenés-szám (AV) |
Bannermix | Választható banner méretek: 1. medium rectangle + sticky skyscraper 2. sticky skyscraper + pop-up 3. medium rectangle (aloldali) + full banner + sticky skyscraper 4. full banner + pop-up + medium rectangle |
kettő vagy három különböző méretben, véletlenszerűen a szabad helyek függvényében | AV | 4 Ft | megrendelés alapján |
Single | valamely szabad zónában | egy méretben | AV | 4 Ft | megrendelés alapján |
2.2. Szöveges hirdetések
2.2.1. PR cikk
Cikk és ajánlójának elhelyezése a Felvi nyitó oldalán és/vagy a Felvételi és/vagy a Hallgatóknak csatorna nyitó oldalán.
PR cikk nettó ára nem kiemelt időszakban:
- 160 000 Ft / hét – a Felvi nyitóoldalán történő megjelenés esetén. A PR anyag ajánlója a cikkfolyam 1. sorában jelenik meg.
- 120 000 Ft / hét – a Felvi nyitóoldalán történő megjelenés esetén. A PR anyag ajánlója a cikkfolyam 2-3. sorában jelenik meg.
- 110 000 Ft / hét –a Felvételi csatorna nyitóoldalán és a Hallgatóknak csatornában történő megjelenés esetén. A PR anyag a cikkfolyam 3. helyén jelenik meg.
- 100 000 Ft / hét – kizárólag a Felvételi csatorna nyitóoldalán történő megjelenés esetén. A PR anyag a cikkfolyam 3. helyén jelenik meg.
- 40 000 Ft / hét – kizárólag a Hallgatóknak csatornában történő megjelenés esetén. A PR anyag a cikkfolyam 3. helyén jelenik meg.
2.2.2. Hírlevél küldés
Hírlevélben (hírek egyikeként) való megjelenés a felvi.hu honlapon regisztráltak számára. A hírlevél általában heti egy alkalommal (hét második felében) kerül kiküldésre szakmai tartalommal, amely mellett lehetőség van hirdetés elhelyezésére. A hirdetésre kattintva a felhasználó a hirdető által meghatározott honlapra jut (pl. saját honlap), amely megállapodás alapján lehet a Felvin belül a hírlevélben szereplő linken keresztül elérhető hosszabb leírás, tartalom, PR cikk is. A regisztráltak száma az év bármely időszakát tekintve több, mint 45 000, tehát legalább ennyi címre kerül kiküldésre a hírlevél.
Heti hírlevélben hirdetés nettó ára nem kiemelt időszakban: 120 000 Ft
2.3. EXKLUZÍV hirdetési lehetőségek
2.3.1. Hagyományos display felületek (bannerek)
Alábbi hirdetési zónákban lehetőség van arra, hogy a hirdetést nem más hirdetésekkel rotálva, hanem fixen helyezzük el, azaz a megrendelt időszakban a hirdetési helyen csak ugyanazon hirdetés látható minden oldalletöltés alkalmával. Ezeket a lehetőségeket abban az esetben tudjuk biztosítani, ha az érintett zónára még nem érkezett normál megrendelés.
Formátum | Méret (px) | Megjelenés | Időszak | Ár (nettó) | Megjelenés-szám (AV)* |
Leaderboard (felső banner) | 728x90 | minden oldalon | hét | 340 000 Ft | 330 000 |
Sticky skyscraper (oldalsó banner) | 120-240 x 240-600 | csak desktop platformon, minden oldalon folyamatosan, görgetéssel együtt mozog | hét | 280 000 Ft | 230 000 |
Medium rectangle (jobb oldali banner) | 310x232 / 300x250 | főoldalon jobb felső, aloldalakon jobb alsó | hét | 120 000 Ft | 90 000 |
Full banner vagy superbanner (középső) | 468x60 / 468x120 | főoldalon és egyes aloldalakon | hét | 100 000 Ft | 70 000 |
Medium rectangle aloldal (jobb oldali banner) | 310x232 / 300x250 | aloldalakon jobb felső | hét | 80 000 Ft | 60 000 |
* Előző időszak átlagos heti megjelenés száma alapján kalkulált érték.
2.3.2. Szolgáltatás szponzoráció
A hirdetés megjelenhet olyan szolgáltatások mellett is, mint például a pontszámító kalkulátor. A hirdetések tartalmi szempontból a felvételizőket és hallgatókat érintő kérdésekkel, valamint a felsőoktatásban résztvevőket érintő szolgáltatásokkal kapcsolatos témákban lehetségesek. Egy felhasználó a pontszámító kalkulátor oldalán átlagosan 4 és fél percet tölt el, tehát a hirdetés folyamatosan, hosszabb ideig látható ugyanazon felhasználó esetében, mint egyéb oldalon.
Formátum | Méret (px) | Megjelenés | Időszak | Ár (nettó) | Megjelenésszám |
Egyedi | 949x100 | a kalkulátor felső és/vagy alsó részén | hét | 150 000 Ft | 9 000 egyedi felhasználó |
3. Kedvezmények
a) Magyarországon akkreditált felsőoktatási intézmények részére egységesen 25% kedvezményt biztosítunk bármilyen típusú hirdetés árából.
b) Oktatási tevékenységet végző és ilyen témában hirdető egyéb (nem a) pontba tartozó) szervezetek, cégek részére 15% kedvezményt biztosítunk bármilyen típusú hirdetés árából.
c) Reklámközvetítőtől érkező megrendelés esetén egységesen 15% kedvezményt biztosítunk bármilyen típusú hirdetés árából.
d) Csomagkedvezmény: több típusú hirdetés együttes megrendelése esetén 10% kedvezményt biztosítunk a megrendelés végösszegéből. Több típus alatt értjük a következő hirdetési formák együttes megrendelését:
- banner és szöveges hirdetés (PR cikk vagy hírlevél),
- banner és direkt hirdetés (eDM / SMS),
- szöveges hirdetés (PR cikk vagy hírlevél) és direkt hirdetés (eDM / SMS),
- kétféle szöveges hirdetés (PR cikk és hírlevél),
- egynél több hirdetési zónában párhuzamosan elhelyezett – normál vagy exluzív – banner (kivéve az AV alapú hirdetési formákat).
e) Időtartam kedvezmény: időszakos display hirdetés vagy PR cikk megrendelése esetén, amennyiben annak időtartama több, mint három hét, akkor 5% kedvezményt biztosítunk az érintett hirdetések árából.
A fenti kedvezmények összevonhatók (kivéve a-c és b-c pontokat).
Rendszeresen hirdető partnereink esetében további, egyedi, mennyiségi kedvezmények is biztosíthatók.
4. A Felvi.hu látogatottsági adatai
![]() |
![]() |
Sulinet (sulinet.hu)
2012-ben a Sulinet megújult köntösben, közösségi funkciókkal bővítve lépett a közönség elé. A portál mozgatórugói a tartalomszolgáltatás – megosztás – fejlesztés hármasából tevődnek össze. Az oldal lehetőséget teremt egy közvetlenebb oktatással kapcsolatos közösség kialakítására. Tanuló- és kutatócsoportokat lehet létrehozni, a csoporttagok megvitathatják egy-egy tantárgy, tanagyag kérdéses részeit. A diákok felvehetik a kapcsolatot a tanárokkal más intézmények pedagógusaival, a többi diákkal, hiszen itt nincs jó vagy rossz kérdés. A portál célja egy interaktív közösségi felület létrehozása volt.
Hírmagazin (hirmagazin.sulinet.hu)
A Sulinet elsődleges célcsoportja pedagógusokból és az oktatás iránt érdeklődőkből tevődik össze. Az alapértelmezett csatorna célja az oktatással kapcsolatos hír- és információszolgáltatás, legyen szó pedagógiáról, tudományos témákról, eTwinningről, vagy akár óvodai nevelésről. Regisztrációt követően további szolgáltatások is elérhetővé válnak a felhasználók számára, többek között az itt megjelenő cikkeket, információkat saját dokumentumtárba is menthetik.
Közösség (kozosseg.sulinet.hu)
A Sulinet közössége a csoportmunka és a kommunikáció alappillére. A regisztrált tagok itt hozhatnak létre csoportokat, tölthetnek fel dokumentumokat, videókat és ezeket megoszthatják egymással üzenőfalukon, saját hírfolyamukban.
Tudásbázis (tudasbazis.sulinet.hu)
Az Tudásbázis általános és középiskolás tananyagokhoz igazodva kínál digitális tanagyagtartalmakat. A könnyebb kereshetőség érdekében tudományterület, tantárgy és évfolyam szerinti bontásban is lehet keresni. A Tudásbázis hét tudományterületen jelenleg több mint 10 000 animáció, 60 000 tesztfeladat és 100 000 audiovizuális tartalom ingyenes hozzáférését teszi lehetővé. Fontos itt kiemelni, hogy látogatottságunkat szintén növeli, hogy az online elérhető tananyagtartalmakat az osztálytermi oktatás számára szintén ingyenesen biztosítjuk.
Online hirdetési tarifáink
1. Hagyományos display felület (banner)
Banner hirdetés elhelyezését az alábbi méretben, letöltés (AV) alapon html5, jpg, és gif formátumban kérhetik.
Formátum | Méret (px) | Megjelenés | Mennyiségi egység | Ár (nettó) | Megjelenésszám (AV) |
Medium rectangle | 210x250 | Hírmagazin és Tudásbázis csatorna jobb oldalon | AV | 4 Ft | megrendelés alapján |
Hirdetési zóna elhelyezkedése a Sulineten
![]() |
2. Szöveges hirdetés
PR cikk elhelyezése a nyitó oldalon (hirmagazin.sulinet.hu). A PR anyag ajánlója a cikkfolyamban jelenik meg.
PR cikk nettó ára: 60 000 Ft / hét
PR cikk ajánló elhelyezkedése Sulinet oldalon
![]() |
A hirdetések tartalmi szempontból pedagógusokat, diákokat, oktatással foglalkozó szakembereket érintő kérdésekkel, valamint az alapfokú és középfokú oktatásban résztvevőket érintő szolgáltatásokkal kapcsolatos témákban lehetségesek.
3. Kedvezmények
a) Oktatási tevékenységet végző és ilyen témában hirdető intézmények, szervezetek, cégek részére 15% kedvezményt biztosítunk a végösszegből.
b) Reklámközvetítőtől érkező megrendelés esetén egységesen 15% kedvezményt biztosítunk a végösszegből.
c) Csomagkedvezmény: PR cikk és banner hirdetés együttes megrendelése esetén 10% kedvezményt biztosítunk a megrendelés végösszegéből.
A fenti kedvezmények összevonhatók (kivéve a-b pontokat). Rendszeresen hirdető partnereink esetében további, egyedi, mennyiségi kedvezmények is biztosíthatók.
4. A Sulinet.hu látogatottsági adatai
![]() |
![]() |
Direkt marketing eszközök
A felsőoktatási felvételi eljárás során kétféle témában kérünk hozzájárulást a jelentkezőktől. Ezek a következők:
- felsőoktatási és felnőttképzési intézmények képzéseivel, szolgáltatásával kapcsolatos információk továbbítása;
- felsőoktatási jelentkezők, hallgatók számára szolgáltatásokat nyújtó szervezetek és azok szolgáltatásaival kapcsolatos információk továbbítása.
Az elmúlt években már alkalmaztuk az ezekre a hozzájárulásokra épülő médiumot, és mind hirdetői, mind pedig felhasználói oldalról rendkívül kedvező fogadtatást tapasztaltunk.
Adatbázisaink egyedülállóak, hiszen általuk a felvételizők bizonyos csoportjainak célzott elérése is lehetővé válik, melyeket korábban csak magas szórással lehetett megvalósítani. A fenti hozzájárulások az Oktatási Hivatalt jogosítják fel az üzenetek küldésére, így az adatbázist nem tudjuk átadni. [1]
Ezek az üzenetek nem kéretlen reklámok, hiszen hozzájárulással rendelkezünk a küldésükhöz. Az SMS szolgáltatás kivételével, minden reklámüzenet végén tájékoztatjuk a címzetteket a hozzájárulás visszavonásáról, azaz a leiratkozás lehetőségéről (ezzel az első évek tapasztalatai alapján arányaiban kevesen élnek).
Direkt hirdetések tartalmi szempontból a felvételizőket és hallgatókat érintő kérdésekkel, valamint a felsőoktatásban résztvevőket érintő szolgáltatásokkal kapcsolatos témákban lehetségesek.
A csatornák a következők:
- mobiltelefonszám,
- e-mail.
Ezek alapján a következő lehetséges médiumokat ajánljuk:
- SMS üzenet,
- reklám e-mail (továbbiakban: eDM).
SMS – szöveges üzenet
A mobiltelefonnal rendelkező felvételizők megadhatják telefonszámukat, melyre az Oktatási Hivatal a felvételi ponthatárok mellett – hozzájárulás esetén – jogosult más típusú üzeneteket is küldeni. Ezt a médiumot az elmúlt években már sikerrel alkalmaztuk mind a felvételt nem nyert jelentkező számára szóló képzési ajánlatok, mind pedig a felvételt nyerteknek szóló, leendő anyaintézmény által küldött gólyatábori vagy éppen beiratkozási információk továbbítására.
Az üzenet terjedelme összesen maximum 70 karakter. Az Oktatási Hivatal vállalja, hogy az üzenetet eljuttatja a címzett SMS üzenetközpontjába.
Szegmentált SMS nettó hirdetés tarifái
- Alapdíj címlistánként maximum 3 szűrési feltétellel történő targetálással: 60 000 Ft
- Kiegészítő díj további (3 feletti) szűrési feltétel esetén: +10% / szűrési feltétel
- SMS küldés díja: 70 Ft / üzenet
eDM – e-mail üzenet
A felsőoktatási felvételi eljárás során – mivel jogszabály alapján elektronikus eljárás – a jelentkezők kötelező jelleggel rendelkeznek e-mail címmel. Hozzájárulás esetén az üzeneteket önálló reklámlevélként (azaz nem hírlevél részeként vagy más cég ajánlatával együtt) kapják a címzettek, a levelek feladójaként az Oktatási Hivatal szerepel.
Szegmentált eDM nettó hirdetés tarifái
- Alapdíj címlistánként maximum 3 szűrési feltétellel történő targetálással: 60 000 Ft
- Kiegészítő díj további (3 feletti) szűrési feltétel esetén: +10% / szűrési feltétel
- eDM küldés díja: 42 Ft / üzenet
Szegmentációs lehetőségek
SMS, eDM esetében az alábbi egyedülálló szegmentációs lehetőségeket kínáljuk:
- A felvételiző lakóhelye/tartózkodási helye (megyei vagy kistérségi bontásban).
- Felvételt nyert-e vagy sem a jelentkező.
- A felvételiző életkora.
- A felvételiző neme.
- A jelentkezés(ei)ben megjelölt képzési terület(ek).
- A jelentkezés(ei)ben megjelölt képzési szint(ek).
- A jelentkezés(ei)ben megjelölt képzés(ek) neve.
- A jelentkezés(ei)ben megjelölt munkarend(ek).
- A jelentkezés(ei)ben megjelölt finanszírozási forma(k).
- Adott jelentkezési helyén elért pontszáma.
- A felvételt nyert jelentkező leendő intézménye.
- A felvételt nyert jelentkező leendő intézményének régiója (megyei vagy kistérségi bontásban).
Amit még tudni kell
Hirdetési anyag | Anyagleadás határideje | |
Online hirdetés | A hirdetési anyagot az Online hirdetési paraméterek c. dokumentumban leírtaknak megfelelően várjuk e-mailben, csatolt fájlként a media@oh.gov.hu címre | Megjelenés előtt 2 munkanappal |
SMS | Összesen max. 70 karakteres szöveg | Küldés előtt 2 munkanappal |
Oktatási Hivatallal egyeztetett tartalmú és terjedelmű anyag html formátumban, max. 150 kbyte-ig | Küldés előtt 2 munkanappal |
[1] Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény értelmében.
Általános szerződési feltételek
A hirdetések megjelentetésére az Oktatási Hivatal mindenkori Általános szerződési feltételei (ÁSZF) vonatkoznak. Amennyiben a Megrendelő által megjelentetni kívánt hirdetés az ÁSZF valamely rendelkezésébe ütközik, az Oktatási Hivatal következmény nélkül jogosult visszautasítani a hirdetés megjelentetését. Az ilyen eset a Megrendelő általi lemondásnak minősül, melyre a lemondásra vonatkozó fizetési szabályok alkalmazhatók.
Az ÁSZF ide kattintva érhető el »
A médiaajánlat nettó árakat tartalmaz.
Kapcsolat
Bízunk abban, hogy ajánlatunk felkeltette érdeklődését. Ez esetben, illetve amennyiben a médiaajánlatban nem szereplő hirdetési típus vagy méret érdekli, a megvalósíthatóság érdekében kérjük, forduljon kérdéseivel a hirdetések szervezével foglalkozó munkatársunkhoz a media@oh.gov.hu e-mail címen.