1 2 3 4 |
előre »
|
OKTATÁSI HIVATAL
MÉDIAAJÁNLAT
Érvényes: 2022. június 1-től
TARTALOM:
Az Oktatási Hivatal ma az oktatásigazgatás és szolgáltatás legjelentősebb kormányzati háttérintézménye, mely szakmai tevékenysége által tanulók, hallgatók, pedagógusok és oktatók százezreivel áll kapcsolatban.
ONLINE FELÜLETEK
FELVI (felvi.hu)
A Felvi a felsőoktatásba felvételizők hivatalos hírforrása, amely a felvételi eljárás minden időszakában tájékoztatja az aktualitásokról a látogatókat. A friss felvételi információk mellett felsőoktatási hírek, elemzések, statisztikák, kutatási eredmények, a korábbi évek felvételi és felsőoktatási ismertetői és egyéb hasznos cikkek biztosítják, hogy a jelentkezőkön kívül az egykori felvételizők (mai hallgatók, munkavállalók, vagy épp még tovább tanulni szándékozók) számára is rendszeresen kínáljon hasznos információkat az oldal.
Felvételi csatorna
A Felvi fő célcsoportját, a felvételizőket célozza meg. Az oldal a továbbtanulás minden mozzanatában segítséget ad, az ideális szak kiválasztásától kezdve a tanulási tippeken keresztül egészen az E-felvételiig. A felsőoktatási felvételi éppen aktuális hivatalos meghirdetése, információi és a felvételivel kapcsolatos cikkeken túl praktikus alkalmazásokat is igénybe vehetnek az ide látogatók, többek között szakkeresőt, pontszámító kalkulátort, pályaorientációs és önismereti teszteket, nyíltnap-keresőt.
Hallgatóknak csatorna
A Felvi másik célcsoportját a jelenlegi hallgatók alkotják, akik előszeretettel használják a számukra készített csatorna szolgáltatásait (például az ösztöndíjkeresőt), valamint tájékozódhatnak a hallgatói élet, a továbbtanulás vagy akár a pénzügyek világáról. Ebből a csatornából érhetők el a szakirányú továbbképzések és a doktori képzések aktuális jelentkezési lehetőségei is.
Online hirdetési tarifáink
Partnereink a banner hirdetések elhelyezését több méretben, több rovatban, és a honlap különböző pontjaira is igényelhetik, különböző formátumokban. A hirdetések megjelenhetnek a Felvi felső, középső és jobb oldali bannersávjában, pop-up hirdetésként, valamint rovathoz, szolgáltatáshoz kapcsolódva.
A hirdetések tartalmi szempontból a felvételizőket és hallgatókat érintő kérdésekkel, valamint a felsőoktatásban résztvevőket érintő szolgáltatásokkal kapcsolatos témákban lehetségesek.
Hirdetési zónák elhelyezkedése a Felvi.hu nyitóoldalán, valamint aloldalain
![]() |
![]() |
![]() |
1. Kiemelt időszak hirdetési tarifái
Kiemelt időszak: december 15. és február 28. között, valamint június 15. és augusztus 15. között.
1.1. Hagyományos display felületek (banner hirdetések)
Formátum | Méret (px) | Megjelenés | Időszak | Ár (nettó) | Megjelenés-szám* (AV) |
Leaderboard (felső banner) | 728x90 | főoldalon és aloldalakon | hét | 460 000 Ft | 150 000 |
Sticky skyscraper (oldalsó banner) | 120-240 x 240-600 | csak desktop platformon, minden oldalon folyamatosan, görgetéssel együtt mozog | hét | 190 000 Ft | 100 000 |
Medium rectangle (jobb oldali banner) | 310x232 / 300x250 | főoldalon jobb felső, aloldalakon jobb alsó | hét | 150 000 Ft | 90 000 |
Full banner vagy superbanner (középső) | 468x60 / 468x120 | főoldalon és egyes aloldalakon | hét | 180 000 Ft | 100 000 |
Medium rectangle aloldal (jobb oldali banner) | 310x232 / 300x250 | aloldalakon jobb felső | hét | 100 000 Ft | 50 000 |
Pop-up (felugró) | 300x300 | egy felhasználónál egy nap egyszer, 20 mp-ig | hét | 350 000 Ft | 30 000 egyedi felhasználó |
* Előző időszak átlagos heti megjelenés száma alapján kalkulált érték ugyanazon hirdetésre vonatkoztatva.
AV alapú hirdetési lehetőségek
Formátum | Méret (px) | Megjelenés | Időszak | Ár (nettó) | Megjelenés-szám (AV) |
Bannermix | Választható banner méretek: 1. medium rectangle + sticky skyscraper 2. sticky skyscraper + pop-up 3. medium rectangle + full banner + sticky skyscraper 4. full banner + pop-up + medium rectangle |
kettő vagy három különböző méretben, véletlenszerűen a szabad helyek függvényében | AV | 6 Ft | megrendelés alapján |
Single | valamely szabad zónában | egy méretben | AV | 6 Ft | megrendelés alapján |
1.2. Szöveges hirdetések
1.2.1. PR cikk
Cikk és ajánlójának elhelyezése a Felvi nyitó oldalán, és/vagy a Felvételi és/vagy a Hallgatóknak csatorna nyitó oldalán.
PR cikk nettó ára kiemelt időszakban:
- 260 000 Ft / hét – a Felvi nyitóoldalán történő megjelenés esetén. A PR anyag ajánlója a cikkfolyam 1. sorában jelenik meg.
- 220 000 Ft / hét – a Felvi nyitóoldalán történő megjelenés esetén. A PR anyag ajánlója a cikkfolyam 2-3. sorában jelenik meg.
- 190 000 Ft / hét –a Felvételi csatorna nyitóoldalán és a Hallgatóknak csatornában történő megjelenés esetén. A PR anyag a cikkfolyam 3. helyén jelenik meg
- 160 000 Ft / hét – kizárólag a Felvételi csatorna nyitóoldalán történő megjelenés esetén. A PR anyag a cikkfolyam 3. helyén jelenik meg
- 50 000 Ft / hét – kizárólag a Hallgatóknak csatornában történő megjelenés esetén.
PR cikk ajánló elhelyezkedése a nyitóoldalon, illetve a csatornanyitó oldalakon
![]() |
![]() |
1.2.2. Hírlevél küldés
Hírlevélben (hírek egyikeként) való megjelenés a felvi.hu honlapon regisztráltak számára. A hírlevél általában heti egy alkalommal (hét második felében) kerül kiküldésre szakmai tartalommal, amely mellett lehetőség van hirdetés elhelyezésére. A hirdetésre kattintva a felhasználó a hirdető által meghatározott honlapra jut (pl. saját honlap), amely megállapodás alapján lehet a Felvin belül hírlevélben szereplő linken keresztül elérhető hosszabb leírás, tartalom, PR cikk is. A regisztráltak száma az év bármely időszakát tekintve több, mint 45 000, tehát legalább ennyi címre kerül kiküldésre a hírlevél minden egyes alkalommal.
Heti hírlevélben történő hirdetés nettó ára: 150 000 Ft.
Hírlevél minta hirdetéssel
![]() |
1.3. EXKLUZÍV hirdetési lehetőségek
1.3.1. FIX hirdetés hagyományos display felületeken (banner hirdetések)
Alábbi hirdetési zónákban lehetőség van arra, hogy a hirdetést nem más hirdetésekkel rotálva, hanem fixen helyezzük el, azaz a megrendelt időszakban a hirdetési helyen csak ugyanazon hirdetés látható minden oldalletöltés alkalmával. Ezeket a lehetőségeket abban az esetben tudjuk biztosítani, ha az érintett zónára még nem érkezett normál megrendelés.
Formátum | Méret (px) | Megjelenés | Időszak | Ár (nettó) | Megjelenés-szám (AV)* |
Medium rectangle (jobb oldali banner) | 310x232 / 300x250 | főoldalon jobb felső, aloldalakon jobb alsó | hét | 580 000 Ft | 450 000 |
Full banner vagy superbanner (középső) | 468x60 / 468x120 | főoldalon és egyes aloldalakon | hét | 480 000 Ft | 300 000 |
Medium rectangle aloldal (jobb oldali banner) | 310x232 / 300x250 | aloldalakon jobb felső | hét | 400 000 Ft | 280 000 |
* Előző időszak átlagos heti megjelenés száma alapján kalkulált érték.
1.3.2. Szolgáltatás szponzoráció
A hirdetés megjelenhet olyan szolgáltatások mellett is, mint például a pontszámító kalkulátor. A hirdetések tartalmi szempontból a felvételizőket és hallgatókat érintő kérdésekkel, valamint a felsőoktatásban résztvevőket érintő szolgáltatásokkal kapcsolatos témákban lehetségesek. Egy felhasználó a pontszámító kalkulátor oldalán átlagosan 4 és fél percet tölt el, tehát a hirdetés folyamatosan, hosszabb ideig látható ugyanazon felhasználó esetében, mint egyéb oldalon.
Formátum | Méret (px) | Megjelenés | Időszak | Ár (nettó) | Megjelenésszám |
Egyedi | 949x100 | a kalkulátor felső és/vagy alsó részén | hét | 200 000 Ft | 30 000 egyedi felhasználó |
Szponzorációs hirdetés helye és mérete a Pontszámító kalkulátor szolgáltatás fejlécén, illetve alsó részén
![]() |
![]() |
2. Nem kiemelt időszak hirdetési tarifái
Nem kiemelt időszak: március 1. és június 14. között, valamint augusztus 16. és december 14. között.
2.1. Hagyományos display felületek (banner hirdetések)
Formátum | Méret (px) | Megjelenés | Időszak | Ár (nettó) | Megjelenés-szám (AV)* |
Leaderboard (felső banner) | 728x90 | főoldalon és aloldalakon | hét | 160 000 Ft | 80 000 |
Sticky skyscraper (oldalsó banner) | 120-240 x 240-600 | csak desktop platformon, minden oldalon folyamatosan, görgetéssel együtt mozog | hét | 90 000 Ft | 35 000 |
Medium rectangle 1 (jobb oldali banner) | 310x232 / 300x250 | főoldalon jobb felső, aloldalakon jobb alsó | hét | 65 000 Ft | 30 000 |
Full banner vagy superbanner (középső) | 468x60 / 468x120 | főoldalon és egyes aloldalakon | hét | 90 000 Ft | 35 000 |
Medium rectangle 2 aloldal (jobb oldali banner) | 310x232 / 300x250 | aloldalakon jobb felső | hét | 45 000 Ft | 30 000 |
Pop-up hirdetés | 300x300 | egy felhasználónál egy nap 20 mp | hét | 100 000 Ft | 8000 egyedi felhasználó |
* Előző időszak átlagos heti megjelenés száma alapján kalkulált érték ugyanazon hirdetésre vonatkoztatva.
AV alapú hirdetési lehetőségek
Formátum | Méret (px) | Megjelenés | Időszak | Ár (nettó) |
Megjelenés-szám (AV) |
Bannermix | Választható banner méretek: 1. medium rectangle + sticky skyscraper 2. sticky skyscraper + pop-up 3. medium rectangle (aloldali) + full banner + sticky skyscraper 4. full banner + pop-up + medium rectangle |
kettő vagy három különböző méretben, véletlenszerűen a szabad helyek függvényében | AV | 4 Ft | megrendelés alapján |
Single | valamely szabad zónában | egy méretben | AV | 4 Ft | megrendelés alapján |
2.2. Szöveges hirdetések
2.2.1. PR cikk
Cikk és ajánlójának elhelyezése a Felvi nyitó oldalán és/vagy a Felvételi és/vagy a Hallgatóknak csatorna nyitó oldalán.
PR cikk nettó ára nem kiemelt időszakban:
- 160 000 Ft / hét – a Felvi nyitóoldalán történő megjelenés esetén. A PR anyag ajánlója a cikkfolyam 1. sorában jelenik meg.
- 120 000 Ft / hét – a Felvi nyitóoldalán történő megjelenés esetén. A PR anyag ajánlója a cikkfolyam 2-3. sorában jelenik meg.
- 110 000 Ft / hét –a Felvételi csatorna nyitóoldalán és a Hallgatóknak csatornában történő megjelenés esetén. A PR anyag a cikkfolyam 3. helyén jelenik meg.
- 100 000 Ft / hét – kizárólag a Felvételi csatorna nyitóoldalán történő megjelenés esetén. A PR anyag a cikkfolyam 3. helyén jelenik meg.
- 40 000 Ft / hét – kizárólag a Hallgatóknak csatornában történő megjelenés esetén. A PR anyag a cikkfolyam 3. helyén jelenik meg.
2.2.2. Hírlevél küldés
Hírlevélben (hírek egyikeként) való megjelenés a felvi.hu honlapon regisztráltak számára. A hírlevél általában heti egy alkalommal (hét második felében) kerül kiküldésre szakmai tartalommal, amely mellett lehetőség van hirdetés elhelyezésére. A hirdetésre kattintva a felhasználó a hirdető által meghatározott honlapra jut (pl. saját honlap), amely megállapodás alapján lehet a Felvin belül a hírlevélben szereplő linken keresztül elérhető hosszabb leírás, tartalom, PR cikk is. A regisztráltak száma az év bármely időszakát tekintve több, mint 45 000, tehát legalább ennyi címre kerül kiküldésre a hírlevél.
Heti hírlevélben hirdetés nettó ára nem kiemelt időszakban: 120 000 Ft
2.3. EXKLUZÍV hirdetési lehetőségek
2.3.1. Hagyományos display felületek (bannerek)
Alábbi hirdetési zónákban lehetőség van arra, hogy a hirdetést nem más hirdetésekkel rotálva, hanem fixen helyezzük el, azaz a megrendelt időszakban a hirdetési helyen csak ugyanazon hirdetés látható minden oldalletöltés alkalmával. Ezeket a lehetőségeket abban az esetben tudjuk biztosítani, ha az érintett zónára még nem érkezett normál megrendelés.
Formátum | Méret (px) | Megjelenés | Időszak | Ár (nettó) | Megjelenés-szám (AV)* |
Leaderboard (felső banner) | 728x90 | minden oldalon | hét | 340 000 Ft | 330 000 |
Sticky skyscraper (oldalsó banner) | 120-240 x 240-600 | csak desktop platformon, minden oldalon folyamatosan, görgetéssel együtt mozog | hét | 280 000 Ft | 230 000 |
Medium rectangle (jobb oldali banner) | 310x232 / 300x250 | főoldalon jobb felső, aloldalakon jobb alsó | hét | 120 000 Ft | 90 000 |
Full banner vagy superbanner (középső) | 468x60 / 468x120 | főoldalon és egyes aloldalakon | hét | 100 000 Ft | 70 000 |
Medium rectangle aloldal (jobb oldali banner) | 310x232 / 300x250 | aloldalakon jobb felső | hét | 80 000 Ft | 60 000 |
* Előző időszak átlagos heti megjelenés száma alapján kalkulált érték.
2.3.2. Szolgáltatás szponzoráció
A hirdetés megjelenhet olyan szolgáltatások mellett is, mint például a pontszámító kalkulátor. A hirdetések tartalmi szempontból a felvételizőket és hallgatókat érintő kérdésekkel, valamint a felsőoktatásban résztvevőket érintő szolgáltatásokkal kapcsolatos témákban lehetségesek. Egy felhasználó a pontszámító kalkulátor oldalán átlagosan 4 és fél percet tölt el, tehát a hirdetés folyamatosan, hosszabb ideig látható ugyanazon felhasználó esetében, mint egyéb oldalon.
Formátum | Méret (px) | Megjelenés | Időszak | Ár (nettó) | Megjelenésszám |
Egyedi | 949x100 | a kalkulátor felső és/vagy alsó részén | hét | 150 000 Ft | 9 000 egyedi felhasználó |
3. Kedvezmények
a) Magyarországon akkreditált felsőoktatási intézmények részére egységesen 25% kedvezményt biztosítunk bármilyen típusú hirdetés árából.
b) Oktatási tevékenységet végző és ilyen témában hirdető egyéb (nem a) pontba tartozó) szervezetek, cégek részére 15% kedvezményt biztosítunk bármilyen típusú hirdetés árából.
c) Reklámközvetítőtől érkező megrendelés esetén egységesen 15% kedvezményt biztosítunk bármilyen típusú hirdetés árából.
d) Csomagkedvezmény: több típusú hirdetés együttes megrendelése esetén 10% kedvezményt biztosítunk a megrendelés végösszegéből. Több típus alatt értjük a következő hirdetési formák együttes megrendelését:
- banner és szöveges hirdetés (PR cikk vagy hírlevél),
- banner és direkt hirdetés (eDM / SMS),
- szöveges hirdetés (PR cikk vagy hírlevél) és direkt hirdetés (eDM / SMS),
- kétféle szöveges hirdetés (PR cikk és hírlevél),
- egynél több hirdetési zónában párhuzamosan elhelyezett – normál vagy exluzív – banner (kivéve az AV alapú hirdetési formákat).
e) Időtartam kedvezmény: időszakos display hirdetés vagy PR cikk megrendelése esetén, amennyiben annak időtartama több, mint három hét, akkor 5% kedvezményt biztosítunk az érintett hirdetések árából.
A fenti kedvezmények összevonhatók (kivéve a-c és b-c pontokat).
Rendszeresen hirdető partnereink esetében további, egyedi, mennyiségi kedvezmények is biztosíthatók.
4. A Felvi.hu látogatottsági adatai
![]() |
![]() |
- 1. Felvi.hu - hirdetési tarifák
- 2. Sulinet hirdetési tarifái
- 3. Direkt marketing eszközök
- 4. Általános szerződési feltételek, kapcsolat