Imp nemzetközi business marketing és innováció specialista szakirányú továbbképzés
Szak neve nagybetűsen IMP NEMZETKÖZI BUSINESS MARKETING ÉS INNOVÁCIÓ SPECIALISTA SZAKIRÁNYÚ TOVÁBBKÉPZÉS Szak neve IMP nemzetközi business marketing és innováció specialista szakirányú továbbképzés Végzettségek
Képzési terület gazdaságtudományok 4. A felvétel feltételei - szöveges A képzésben valamennyi alapképzési szakon megszerzett oklevéllel rendelkezők részt vehetnek. Képzési idő 2 Kreditek száma 60 7. A képzés során elsajátítandó kompetenciák, tudáselemek, megszerezhető ismeretek, személyes adottságok, készségek, a szakképzettség alkalmazása konkrét környezetben, tevékenységrendszerben A képzés során elsajátítandó kompetenciák: - az üzleti kapcsolatok hatékony menedzsmentjének működését leíró elméleti és gyakorlati ismeretek elsajátítása; - szekunder és statisztikai kutatási módszerek elsajátítása; - a vevői értékteremtés folyamatának megismerése; - kvalitatív, kvantitatív kutatási módszerek, vevőkapcsolati menedzsment, ellátási lánc menedzsment, marketingstratégiai ismeretek elméleti elsajátítása és gyakorlatba viteli készség korszerű eszközök segítségével. A képzés során megszerezhető személyes adottságok, készségek: - az üzleti kapcsolat menedzsment stratégiai és taktikai összefüggéseinek, valamint a vevőkapcsolat, az ellátási lánc, a teljesítménymenedzsment és az üzleti hálózat megismerésén keresztül határozottság, problémamegoldó képesség (probléma felvetése, meghatározása, a megoldási változatok áttekintése és a legjobb megoldás kiválasztása); - az optimális cél elérése érdekében interaktív készségek, vezetési ismeretek, rendszerszemlélet, elemző készség, önálló döntéshozatal. A szakképzettség alkalmazása konkrét környezetben, tevékenységrendszerben: A szakirányú továbbképzési szakot befejező hallgató olyan sajátos tudással rendelkezik, amely lehetővé teszi számára - az üzleti kapcsolatok hatékony menedzsmentjét a globális, a regionális és a helyi hálózatokban; - a vevői értékteremtési folyamat komplex irányítását; - a vevői és a beszállítói kapcsolatok összehangolt kezelését; - a beágyazottságot és a kölcsönös függőséget figyelembe vevő stratégia és taktika kialakítását, megvalósítását és ellenőrzését. 8. A szakképzettség szempontjából meghatározó ismeretkörök és a főbb ismeretkörökhöz rendelt kreditérték Alapvető piaci összefüggések: 18 kredit Business marketing (bevezetés), piac és beágyazottság (csere, vállalat, piacelmélet, gazdaságszociológia) vállalkozás és vállalat (vállalkozástan és vállalat-gazdaságtan) Szakhoz kapcsolódó rétegszemlélet, B2B módszertan: 16 kredit Vevői értékteremtés folyamata és innováció, szekunder és statisztikai kutatási módszerek, versenytárselemzés, kutatási módszerek (kvalitatív, kvantitatív) Szakhoz kapcsolódó üzleti kapcsolat ismeret: 16 kredit Vevőkapcsolat menedzsment (ajánlat), ellátási lánc menedzsment, menedzsment a hálózatban (marketingstratégia), teljesítménymenedzsment és üzleti hálózat 9. A szakdolgozat kreditértéke 10 kredit |