Marketingkommunikáció szakközgazdász szakirányú továbbképzés
Szak neve nagybetűsen MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ SZAKKÖZGAZDÁSZ SZAKIRÁNYÚ TOVÁBBKÉPZÉS Szak neve marketingkommunikáció szakközgazdász szakirányú továbbképzés Végzettségek
Képzési terület gazdaságtudományok 4. A felvétel feltételei - szöveges A képzésben a gazdaságtudományok képzési területen alapképzésben szerzett közgazdász oklevéllel rendelkezők vehetnek részt.
Képzési idő 2 Kreditek száma 60 7. A képzés során elsajátítandó kompetenciák, tudáselemek, megszerezhető ismeretek, személyes adottságok, készségek, a szakképzettség alkalmazása konkrét környezetben, tevékenységrendszerben
A képzés során elsajátítható kompetenciák:
8. A szakképzettség szempontjából meghatározó ismeretkörök és a főbb ismeretkörökhöz rendelt kreditérték
Szakmai alapozó tárgyak: 26 kredit Marketing elmélet, Fogyasztói piac, Szervezeti piac, Termék és szolgáltatás marketing, Árpolitika, Marketingcsatornák, Marketingkommunikáció alapjai, Marketingstratégia, Marketingkutatás módszertana, Reklámelmélet
Szakhoz kapcsolódó ismeretek: 26 kredit Médiapiaci ismeretek, Személyes eladás, PR és szponzorálás, Reklámgyakorlat, Vásárlásösztönzés, Médiakutatás, Esettanulmány, E marketing, A marketingkommunikáció jogi vonatkozásai, Reklámügynökségek tevékenysége
9. A szakdolgozat kreditértéke 8 kredit |