Online marketing szakirányú továbbképzés
Szak neve nagybetűsen ONLINE MARKETING SZAKIRÁNYÚ TOVÁBBKÉPZÉS Szak neve online marketing szakirányú továbbképzés Végzettségek
Képzési terület gazdaságtudományok 4. A felvétel feltételei - szöveges A képzésben alapképzésben szerzett oklevéllel – BSc, BA – rendelkezők vehetnek részt. A képzésre az alábbi képzési területeken végzett hallgatókat várjuk: bölcsészettudomány képzési terület / társadalomtudomány képzési terület / informatika képzési terület / jogi és igazgatási képzési terület / gazdaságtudományok képzési terület / műszaki képzési terület / orvos- és egészségtudomány képzési terület / pedagógusképzés képzési terület / sporttudomány képzési terület / természettudomány képzési terület / művészeti képzési terület / művészetközvetítés képzési terület / agrár képzési terület.
Képzési idő 2 Kreditek száma 60 7. A képzés során elsajátítandó kompetenciák, tudáselemek, megszerezhető ismeretek, személyes adottságok, készségek, a szakképzettség alkalmazása konkrét környezetben, tevékenységrendszerben Kompetenciák: A végzettek képesek lesznek: > használni az internetes keresőeszközöket magas szinten (szabad-szavas kereső, katalógus, link-gyűjtemény) > megalkotni az e-mail marketing-stratégiát > használni e-mail eszközöket az integrált marketingben > megkülönböztetni különböző e-mail marketing rendszereket, azok működését és a használati célokat > használni az autorespondert (automatikus válaszadókat). Tudáselemek: > a website látogató elvárásai a honlappal kapcsolatban > a website struktúrája és térképe > a website fejlesztési költségek és tervezésük > a grafika használatának korlátai a website-on > a különböző célú website-ok használata (márka, akció) > a hatékonyságmérési (web-analitikai) rendszerek és működésük > a keresőmarketing kapcsolódása az online és a hagyományos marketinghez > kulcsszavas reklám, működése, a szolgáltatók nemzetközi és hazai környezetben, a kampány folyamata > az e-mail marketing kapcsolódása az online és a hagyományos marketinghez > a törvényi szabályozások a kéretlen reklámmal és a személyi jogokkal kapcsolatban > e-mail adatbázis legális építése és karbantartása. Ismeretek: > online marketing tervezés, eszközök és online reklámformátumok használata > website tervezés és a fejlesztő céggel kiviteleztetés > keresőmarketing használata az új ügyfelek megszerzésében > e-mail marketing használata az ügyfél-megtartásban > blog működtetése a vállalati kommunikációban > online marketing akciók hatékonyságmérésére > meg fogják érteni, hogyan működnek a különböző keresőmarketing szoftverek. Személyes adottság: > Tanulóképesség: a hallgatók önkéntesen vagy munkahelyi támogatással jelentkeznek a képzésre, ezért várhatóan magasabb fokú érdeklődésre számíthatunk. Az emlékezetet és figyelemfelkeltést nagyban segíti az előzőkben leírt azonnali gyakorlati lehetőség. > Önismeret: a hallgatók nagy százaléka konkrét szakmai jövőképpel érkezik. A képzés kettős szakmai fejlődést kínál azoknak, akik még nem biztosak pályájukban: a számítástechnikai alkalmazás és a marketingtudás esetlegesen szétválasztható. > Érdeklődés: a képzésre olyan hallgatókat várunk, akik elkötelezettek a marketing szakma iránt, de a számítástechnika iránt érdeklődők is elegendő tudást kapnak ahhoz, hogy felhasználói szintű tudásukat továbbfejlesszék.
8. A szakképzettség szempontjából meghatározó ismeretkörök és a főbb ismeretkörökhöz rendelt kreditérték Gazdasági ismeretek: 5 kredit Online fogyasztó: 3 kredit Marketingtervezés az interneten: 4 kredit Website tervezés és fejlesztés: 3 kredit Kreatív szövegírás az interneten: 3 kredit Online reklám: 3 kredit Keresőmarketing: 3 kredit E-mail marketing: 3 kredit Online piac- és közvéleménykutatás: 3 kredit Online public relations: 3 kredit Website ergonómia (Usability): 5 kredit Relationship online marketing: 3 kredit Online médiatervezés és vásárlás: 3 kredit Webanalitika: 3 kredit Projekt menedzsment: 3 kredit Web 2.0: 3 kredit Diplomamunka: 7 kredit 9. A szakdolgozat kreditértéke 7 kredit |