Business marketing specialista szakirányú továbbképzés
Szak neve nagybetűsen BUSINESS MARKETING SPECIALISTA SZAKIRÁNYÚ TOVÁBBKÉPZÉS Szak neve business marketing specialista szakirányú továbbképzés Végzettségek
Képzési terület gazdaságtudományok 4. A felvétel feltételei - szöveges Bármely képzési területen legalább alapképzésben (korábban főiskolai szintű képzésben) szerzett oklevél. Képzési idő 2 Kreditek száma 60 7. A képzés során elsajátítandó kompetenciák, tudáselemek, megszerezhető ismeretek, személyes adottságok, készségek, a szakképzettség alkalmazása konkrét környezetben, tevékenységrendszerben 7.1. A képzés célja: A képzés célja olyan szakemberek képzése, akik szervezetközi, üzleti – elsősorban 7.2. Szakmai kompetenciák: A business marketing specialista 7.2.1. Tudása: 7.2.2. Képességei: – önálló új következtetéseket, eredeti gondolatokat és megoldási módokat fogalmaz meg, képes az igényes elemzési, modellezési módszerek alkalmazására, komplex problémák megoldására irányuló stratégiák kialakítására, döntések meghozatalára, a változó hazai és nemzetközi környezetben, illetve szervezeti kultúrában is; 7.2.3. Attitűdje: – kulturált, etikus és tárgyilagos értelmiségi hozzáállás jellemzi a személyekhez, illetve a társadalmi problémákhoz való viszonyulása során, munkájában figyel 7.2.4. Autonómiája és felelőssége: – szervezetpolitikai, stratégiai, irányítási szempontból jelentős területeken is önállóan választja ki és alkalmazza a releváns problémamegoldási módszereket, önállóan lát el gazdasági elemző, döntéselőkészítő, tanácsadói feladatokat; 8. A szakképzettség szempontjából meghatározó ismeretkörök és a főbb ismeretkörökhöz rendelt kreditérték 8.1. Alapozó ismeretek: 12-18 kredit 8.2. Szakmai ismeretek: 30-34 kredit 8.3. Kiegészítő szakmai ismeretek: 7-10 kredit 9. A szakdolgozat kreditértéke 4 |