December 12-én indul a keresztféléves ügyintézés
2020.11.23Megkezdődött a keresztféléves jelentkezők által rögzített adatok és a feltöltött dokumentumok feldolgozása. Az E-felvételi rendszerében rövidesen kezdetét veszi a felvételi ügyintézés.
A felvételi eljárás menetrendje szerint december 12-től lesznek elérhetők az ügyintézési funkciók az E-felvételiben. Ekkor az adatok feldolgozottságának függvényében a jelentkezőknek lehetőségük nyílik adatmódosításra, a jelentkezési sorrendjük egyszeri módosítására, dokumentumpótlásra, illetve ha szükséges, hiánypótlásra.
Az E-felvételiben folyamatosan elérhető és letölthető az ún. jelentkezői státuszlap, amelyen összesítve olvashatók a rögzített személyes adatok és a jelentkezési helyek. Ugyanitt lehet nyomon követni a dokumentumok feldolgozottságát, majd pedig a januári felvételi döntés eredményét.
A jelentkezők legkésőbb december 28-ig általános tájékoztatást is kapnak az egyes pontszámítási módokhoz szükséges dokumentumokról és ezek ellenőrzéséről. Ezen felül legkésőbb 2021. január 3-ig a hiányos jelentkezést benyújtó felvételizők a jelentkezéskor megadott e-mail címükre felszólítást is kapnak a pótlásról. Fontos tehát a megadott postafiók rendszeres figyelése!
A módosításokra, hiánypótlásra és a jelentkezés óta megszerzett újabb dokumentumok feltöltésére legkésőbb 2021. január 11-ig van lehetőség. A ponthatárokat várhatóan január 25-én hirdetik ki itt, a Felvin.