1.2. Hogyan kell jelentkezni?
2020.12.28
A magyarországi központi felsőoktatási felvételi eljárásban kizárólag elektronikusan lehet jelentkezni, a Felvi.hu E-felvételi szolgáltatásán keresztül, ahol az adatokat egy online felületen kell rögzíteni. Az E-felvételi használatához a Felvi.hu-n történő regisztráció szükséges.
A felvételi eljárás elektronikus eljárás, postai úton a Hivatal nem küld értesítéseket, hiánypótlásra felhívásokat.
Figyelem! Fontos, hogy a jelentkezési határidő után is, azaz a teljes eljárás alatt rendszeresen figyelje
- a megadott e-mail fiókját, ahová a tájékoztatásokat, értesítéseket, emlékeztetőket kapja;
- továbbá magát az E-felvételi felületét is, ahonnan letöltheti a hivatalos leveleket (pl. hiánypótlási felszólítás[ok]at, a besorolási határozatot).
A 2021. évi általános felsőoktatási felvételi eljárás jelentkezési időszakában – azaz 2020. december 28. és 2021. február 15. között – az E-felvételi jelentkezésre és hitelesítésre, ezt követően 2021. február 20-ig csak a jelentkezés hitelesítésére szolgál (e-jelentkezés). A jelentkezési határidőt követően az ügyintézési időszak indulásáig adatmódosításra, dokumentumfeltöltésre nincs lehetőség! Az ügyintézési időszakban – legkésőbb 2021. április 19-től – érhetők el a jelentkezéssel kapcsolatos folyamatos online tájékozódási, illetve ügyintézési funkciók (pl. adatmódosítás, dokumentum-feltöltés, sorrendmódosítás, betekintés a személyes adatokba, közhiteles nyilvántartásokból származó információkba, jelentkezésekbe, pontszámokba – e-ügyintézés).
A jelentkezés határideje: 2021. február 15., 24:00 óra A hitelesítés határideje: 2021. február 20., 24:00 óra |
A jelentkezési határidőt követően az E-felvételi felületén jelentkezést már NEM lehet kezdeményezni, csak a hitelesítést lehet elvégezni! Hitelesítés nélkül a jelentkezés érvénytelen!