felvi.hu


1.2. Hogyan kell jelentkezni?

2019.12.19

A magyarországi központi felsőoktatási felvételi eljárásban kizárólag elektronikusan lehet jelentkezni, a Felvi.hu E-felvételi szolgáltatásán keresztül, ahol az adatokat egy webes felületen kell rögzíteni. Az E-felvételi használatához a Felvi.hu-n történő regisztráció szükséges.

A felvételi eljárás elsősorban elektronikus eljárás, postai úton a Hivatal nem küld értesítéseket, hiánypótlásra felhívásokat.

Figyelem! Fontos, hogy a jelentkezési határidő után is, azaz a teljes eljárás alatt rendszeresen figyelje a megadott e-mail fiókját, ahová a tájékoztatásokat, az esetleges hiánypótlási felszólítás(ok) E-felvételiben történő megjelenéséről szóló értesítéseket, emlékeztetőket kapja; továbbá magát az E-felvételi felületét is, ahonnan letöltheti a hivatalos leveleket (pl. hiánypótlási felszólítás[ok]at, a besorolási határozatot). Ügyfélkapu segítségével hitelesített felvételi kérelem esetén a hivatalos leveleket az Ügyfélkapu Értesítési tárhelyén is megkapja.

A 2020. évi általános felsőoktatási felvételi eljárás jelentkezési időszakában – azaz 2019. december 19. és 2020. február 15. között – az E-felvételi jelentkezésre és hitelesítésre, ezt követően 2020. február 20-ig csak a jelentkezés hitelesítésére szolgál (e-jelentkezés). A jelentkezési határidőt követően az ügyintézési időszak indulásáig adatmódosítás, dokumentumfeltöltés nem végezhető! Az ügyintézési időszakban – 2020. április 19-től – a jelentkezéssel kapcsolatos folyamatos online tájékozódási, illetve ügyintézési funkciók (pl. adatmódosítás, dokumentum-feltöltés, sorrendmódosítás, betekintés a személyes adatokba, közhiteles nyilvántartásokból származó információkba, jelentkezésekbe, pontszámokba) érhetők el (e-ügyintézés).

A jelentkezés határideje: 2020. február 15., 24:00 óra
A hitelesítés határideje: 2020. február 20., 24:00 óra


A jelentkezési határidőt követően az E-felvételi felülete lezár, utána jelentkezést NEM lehet benyújtani! Hitelesítés nélkül a jelentkezés érvénytelen!