1.3.1. Regisztráció
2017.12.22
Az elektronikus felvételi (továbbiakban: E-felvételi) használatához minden jelentkezőnek regisztrálnia kell a Felvi.hu-n.
A regisztráció során meg kell adni egy felhasználónevet és egy jelszót (amelyekkel a későbbiekben bármikor be tud jelentkezni a felületre), valamint az E-felvételi során használni kívánt e-mail címet. Fontos, hogy olyan e-mail címet adjon meg, amelyet folyamatosan figyelni tud, mert az eljárással kapcsolatos hivatalos értesítések, tájékoztatások oda érkeznek majd. (Szükség esetén ez az e-mail cím az eljárás folyamán megváltoztatható.)
Amennyiben valaki már regisztrált a honlapon, akkor az E-felvételi használatához nem kell újra regisztrálnia.
Bejelentkezés után az E-felvételi menüpontból érhető el a jelentkezési felület. Az E-felvételire történő első kattintáskor a jelentkezőnek el kell fogadnia a felhasználási feltételeket, amelyek pontosan rögzítik az E-felvételihez kapcsolódó jogokat és kötelezettségeket. Ezek megismerése és tudomásulvétele az elektronikus jelentkezés elengedhetetlen feltétele. Kérjük, figyelmesen olvassa el, mert az ebben leírtak szükségesek a megfelelő használathoz!
A felhasználási feltételek elfogadása után, az E-felvételi felületére történő első belépéskor a rendszer automatikusan elküldi a regisztrációkor megadott e-mail címre az egyedi biztonsági kódját, amely szükséges az E-felvételi rendszerébe való belépéshez, valamint kiosztja (és a biztonsági kóddal együtt) elküldi az ún. felvételi azonosító számot. A felvételi azonosító szám ezt követően folyamatosan látható az E-felvételi felületén is.
A sikeres hitelesítés és az adatok feldolgozása után ezen a felvételi azonosító számon tartják majd nyilván a jelentkező adatait. A felvételi eljárás folyamán – ügyintézéskor vagy tájékozódáskor – erre a felvételi azonosító számra kell hivatkozni.