felvi.hu


1.3.1. Regisztráció

2015.12.23

Az elektronikus felvételi használatának első lépése a honlapunkon történő regisztráció. A regisztráció során a felhasználónak meg kell adnia egy saját felhasználói nevet és a jelszót, amelyekkel a későbbiekben bármikor be tud jelentkezni a honlapon. Szintén ekkor kell rögzíteni a jelentkező által az E-felvételi során használt e‑mail címet. A regisztrált ügyfelek bejelentkezés után a Szolgáltatások menüsorban vagy Az én felvim menüpontban használhatják a regisztrációhoz kapcsolódó funkciókat, itt található az E-felvételi menüpont is. (Amennyiben valaki már rendelkezik regisztrációval, akkor ezt nem szükséges újra megtennie.) A regisztrációt követően az E-felvételi menüpontra történő első kattintáskor a jelentkezőnek el kell fogadnia a felhasználási feltételeket, amelyek pontosan rögzítik az E-felvételihez kapcsolódó jogokat és kötelezettségeket. Ezek megismerése és tudomásulvétele az elektronikus jelentkezés elengedhetetlen feltétele, az abban foglaltak a megfelelő használathoz kapcsolódóan mérvadóak, így kérjük minden jelentkező figyelmesen olvassa el! Miután a jelentkező elfogadta a felhasználási feltételeket, az E-felvételi felületére történő első belépéskor a rendszer automatikusan kiküldi regisztrált e-mail címére az egyedi biztonsági kódját. A biztonsági kód szükséges az E-felvételi rendszerébe való belépéshez.

Az ún. felvételi azonosító szám a felületre történő első belépés alkalmával kerül automatikusan kiosztásra, ezt a számot a jelentkező e-mailben (a biztonsági kóddal együtt) megkapja, illetve az E-felvételi felületén folyamatosan láthatja.

Az E-felvételi sikeres hitelesítése és az adatok feldolgozása után ezen a felvételi azonosító számon tartják majd nyilván a jelentkező adatait. A 2016. évi általános felsőoktatási felvételi eljárás folyamán az ügyintézés vagy a tájékozódás során erre a felvételi azonosító számra kell hivatkoznia.