2.2.1 E-felvételi
« vissza | 1 2 3 |
|
Dokumentumkezelés az E-felvételiben
A kötelezően benyújtandó és a felsőoktatási intézmények által mellékletként kért különböző dokumentummásolatok elektronikus formában szintén feltölthetők a felületre, ebben az esetben ezeket nem kell postán elküldeni.
Az e-jelentkezés véglegesítésekor a hitelesítő adatlap „Csatolt dokumentumok" pontjában ellenőrizze, hogy minden, már rendelkezésére álló dokumentumot feltöltött-e!
Amennyiben a szükséges dokumentumokkal a jelentkező a jelentkezési határidőig nem rendelkezik, úgy a pótlás szintén megtehető az elektronikus felvételi ügyintézés felületén: 2015. január 8-ig lehet dokumentummásolatokat benyújtani, illetve adatot módosítani. Amennyiben az e-jelentkezőnek nincsen lehetősége a szükséges bizonyítványok, oklevelek, tanúsítványok és egyéb igazolások elektronikus feltöltésére, akkor postai úton az Oktatási Hivatal, 1443 Budapest, Pf. 220. címre lehet azokat benyújtani.
- 1. Mit jelent az elektronikus felvételi?
- 2. Az E-felvételi folyamata
- 3. Dokumentumkezelés az E-felvételiben