Hamarosan indul a keresztféléves ügyintézés
2024.12.02Már zajlik a keresztféléves jelentkezők által rögzített adatok és a feltöltött dokumentumok feldolgozása. A felvételizőknek decembertől lesz újra dolguk, amikor az E-felvételi rendszerében kezdetét veszi a felvételi ügyintézés.
A felvételi eljárás menetrendje szerint legkésőbb december 14-től lesznek elérhetők az ügyintézési funkciók az E-felvételiben. Ekkor a jelentkezőknek lehetőségük nyílik adatmódosításra, a jelentkezési sorrendjük egyszeri módosítására, dokumentumpótlásra, illetve ha szükséges, hiánypótlásra.
Ekkortól az E-felvételiben lehet nyomon követni a rögzített adatokat, ellenőrizni a feltöltött dokumentumok feldolgozottságát, a feldolgozás eredményét (elutasított dokumentum esetén az elutasítás indokát), valamint itt lehet majd látni a vizsgaeredményeket, a felvételi pontokat, majd pedig a besorolási döntésről szóló határozatot.
Az elkövetkező időszakról a Felvételi tájékoztatóban »
A hiányos jelentkezést benyújtó felvételizők a jelentkezéskor megadott e-mail címükre felszólítást kapnak a pótlásról – legkésőbb 2025. január 3-ig. (Ezért is fontos rendszeresen figyelni a megadott postafiókot!)
Az ügyintézési időszak 2025. január 9-ig tart majd, eddig lesz lehetőség a módosításokra, hiánypótlásra és a jelentkezés benyújtása után megszerzett újabb dokumentumok feltöltésére.
A ponthatárokat várhatóan 2025. január 23-án hirdetik ki itt, a Felvin.